سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی

عصر آبادان: فردا چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه ، اولین کنگره ۶۶ شهید خوزستانی نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در آبادان برگزار می شود.  یادواره مردان آسمانی در آبادان برگزار می شود / شهید یاسینی ؛ اسطوره بی بدیل و محبوب امام خامنه ای

به گزارش عصر آبادان ؛ شهر آبادان امروز میزبان برپایی اولین کنگره سرلشکر شهید یاسینی و ۶۶ شهید خوزستانی والامقام نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

شهید یاسینی از جمله شهدای محوری کشور است که رکوردار پروازهای جنگی در دوران دفاع مقدس بوده است. وی متولد آبادان است و به این شهر علاقه بسیاری داشت.

توانایی و شهامت این عقاب تیز پرواز به آنجا رسید که مقام معظم رهبری در وصف وی جملاتی به کار برد که شبیه آن را در کمتر جایی از زبان معظم له دیده و شنیده است.

ایشان فرمودند: من به این جوان امید زیادی بسته بودم ولی حالا خداوند اینجور مقدر کرده و چاره ای نیست و باید تحمل کرد.

سعی خواهیم کرد در مطالب بعدی به بیان ویژگی ها و ابعاد شخصیتی این انسان وارسته و مومن بپردازیم.

در پایان این مطلب یادآور می شود اگر امروز امنیتی هست و آرامش خاطر بر جای جای این سرزمین جاری است مرهون تلاش ها و رشادت های این شهیدان پاک اندیش و مومن و عاشق میهن است. لذا انتظار می رود رسم مردانگی و قدرشناسی ملت ایران و به ویژه مردم شریف آبادان یک بار دیگر به بار نشیند و در بزرگداشت یاد این شهدای عزیز سنگ تمام بگذارد.

گفتنی است مراسم کنگره سرلشکر شهید یاسینی و ۶۶ شهید خوزستانی والامقام نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۹ در سالن سینما نفت آبادان برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹
شاهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی