سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی

فرزند سرلشگر خلبان شهید علیرضا یاسینی گفت: مقام معظم رهبری توجه و عنایت خاصی به پدرم داشتند.
خبرگزاری فارس: شهید یاسینی مورد توجه خاص مقام معظم رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهروز یاسینی در حاشیه نخستین کنگره سرلشگر خلبان شهید علیرضا یاسینی و 66 شهید خلبان خوزستانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سینما نفت آبادان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 10 ساله بودم که پدرم را از دست دادم، خبر شهادت پدر را سیداحمد خمینی به ما دادند.

وی اضافه کرد: هنگامی که ایشان به منزل ما آمده بودند تا خبر شهادت را به ما بدهند، من بر روی یک زانوی وی و خواهرم بر روی زانوی دیگر ایشان نشسته بودیم، ایشان در ابتدا گفت که پدرم تصادف کرده، اما اندکی بعد گفتند که اگر قول دهی که گریه نکنی من به شما چیزی بگویم و پس از گرفتن قول خبر شهادت را به ما دادند.

فرزند سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی تصریح کرد: مراسم تشییع پدرم با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، ایشان دو روز پس از تشییع پیکر پدرم به منزل ما آمدند و خواستند تا آلبوم‌های عکس پدرم را برایشان بیاوریم، مقام معظم رهبری وقتی عکس‌هایی که پدرم در کنار ایشان بود را دیدند به یک باره اشک از چشمانشان سرازیر شد.

وی یادآور شد: پدرم فردی صادق، مردمی و با پشتکار بود و از این بابت بود که مقام معظم رهبری فرمودند من به این شهید ایمان دارم و دلگرم هستم.

یاسینی گفت: پدرم یک ساعت بند طلایی داشت که هدیه مقام معظم رهبری به وی بود، تنها یادگار ما از پدر همان ساعت بند طلایی است که اکنون بندش سوخته، شیشه‌اش شکسته و عقربه‌هایش ساعت 9 و پنج دقیقه شب را نشان می‌دهد و این نشان از ارادت پدرم به مقام عظمای ولایت بود و تا آخرین لحظه پیوند خود را با رهبری حفظ کرده بود.

وی افزود: بر همین اساس جمعی از هنرمندان بوشهری در حال تهیه و تدوین فیلمی تحت عنوان «9 و پنج دقیقه» از حماسه آفرینی‌ها و دلاورمردی‌های پدرم در عرصه دفاع از کیان جمهوری اسلامی هستند.

فرزند سرلشگر خلبان شهید علیرضا یاسینی همچنین عنوان کرد: از تمام کسانی که کوشیدند و حمایت کردند تا پس از 21 سال که از شهادت این شهید بزرگوار می گذرد نام، یاد و خاطره او و سایر خلبانان شهید در اذهان زنده شود، قدردانی می‌کنم.

به گفته وی، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
شاهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی